Stado Lwiej Ziemi

Stado Lwiej Ziemi

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

#1 2024-06-03 09:31

Mizani_Ash
Weteran
Lokalizacja: Układ Słoneczny
Data rejestracji: 2022-12-27
Liczba postów: 101

Obóz fanów KL

Jak powszechnie wiadomo, jest bardzo wiele obozów o różnych tematykach. Ostatnio pojawił się na rynku obóz dla książkar. Jednak od kilku dni chodzi mi po głowie pomysł pt. Co by było gdyby istniał obóz dla fanów KL? Bo choć doskonale wiadomo, że takowy nie powstanie, tak uważam, że można tutaj o tym pomarzyć.

Miejsce

Uważam, że taki obóz mógłby się rozgrywać w Afryce. Nie znam się jakoś bardzo na geografii, tego kontynentu, ale myślę, że w Kenii. W razie zbyt dużych kosztów mógłby się odbyć  we Wrocławiu blisko zoo.

Czas
Najlepiej aby takowy obóz trwałby 2 tygodnie.

Plan atrakcji
Pierwszego dnia po przyjeździe byłby wieczór poznawczy. Aby opowiedzieć o swoich początkach z fandomem,  o swojej działalności. Moim zdaniem przez kilka dni (2-4) można byłoby zorganizować bliższe poznanie lwów w zoo/ sawannie. W Kenii, można byłoby zorganizować wycieczkę krajoznawczą.
W piątym dniu zaś zorganizować maraton filmowy. Zaczynając od jedynki kończąc na Lwiej Straży. Maraton pewnie by się zakończył 6 dnia. W niedzielę gry integracyjne dla obozobowiczów, najlepiej długie podchody.
W następnym tygodniu odbyć mógłby się dzień na wytypowanie najlepiej napisanej postaci w uniwersum KL. Następnego dnia zaś układanie puzzli z TLK (1000 puzzli).  Przez resztę tygodnia zaproszono by np jednego z animatorów filmu aby opowiedział o trudach tej historii. Po tym odkrywanie powstawania tego filmu, uniwersum itp.  Dodatkowo byłby kurs na rysowanie lewków i porady na pisanie fanficków.

Oczywiście gdyby takowy obóz rozgrywał się w Afryce to obowiązkowa codzienna wizyta na sawannie.

Wiek