Stado Lwiej Ziemi

Stado Lwiej Ziemi

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2013.03.03 19:23

Nit
Administrator
Data rejestracji: 2008.12.31
Liczba postów: 9,970
WWW

Przeróbki screenów

Zabawa w robienie głupich zabawnych przeróbek screenów. :3

Na start:
QjySmc2.jpg
Timon jest swoim własnym szalikiem, twój argument jest nieważny inwalidą. xD


Nie ma niewinnych (u)serów! ~Sam

Offline

#2 2013.03.03 20:34

turbo1988
Szukający drogi
Lokalizacja: Warszawa
Data rejestracji: 2012.01.06
Liczba postów: 1,078

Odp: Przeróbki screenów

Jakim programem tak ładnie wycinasz postacie ?


"Dopóki tutaj jesteś ważne jest kim jesteś"
TimonKopaGanzFertigSized.jpggasp.gif
CZASAMI TO CZEGO NIE WIDAĆ JEST, A TO CO WIDAĆ TO TYLKO ZŁUDZENIE . . .
zapraszam - www.youtube.com/user/TurboTLK www.facebook.com/NikoPoland

Offline

#3 2013.03.03 20:40

Nit
Administrator
Data rejestracji: 2008.12.31
Liczba postów: 9,970
WWW

Odp: Przeróbki screenów

PhotoFiltre, ale nie polecam... używam go z przyzwyczajenia (zacząłem go używać jeszcze zanim miałem net XD), z pewnością są znacznie lepsze darmowe programy niż on. ;)
A tutaj było po prostu jednolite tło (gradient), więc łatwo było wyciąć. ;)


Nie ma niewinnych (u)serów! ~Sam

Offline

#4 2013.03.04 19:13

Ibilis
Administrator
Lokalizacja: Za grupą lwic ;P
Data rejestracji: 2010.10.16
Liczba postów: 6,301

Odp: Przeróbki screenów

Timon to w ogóle ma sceny zachęcające do przeróbek XD
z tego: [link]
Zrobiłem takie coś XD
zyhezm.jpg

Btw. Nit ekstra jakość :D


Grywałem w FH pod nickiem Ibilis używając presetu.
Avatar by  KujonekZombiVitri madkakerlaken.png

Offline

#5 2013.03.18 15:04

Nit
Administrator
Data rejestracji: 2008.12.31
Liczba postów: 9,970
WWW

Odp: Przeróbki screenów


Nie ma niewinnych (u)serów! ~Sam

Offline

#6 2013.06.12 21:31

Nit
Administrator
Data rejestracji: 2008.12.31
Liczba postów: 9,970
WWW

Odp: Przeróbki screenów

Może zmieńmy nazwę tematu na przeróbki Timona? xD

ZHA7QnI.jpg
Kolejny etap szaleństwa Timona! XD

Oryginał: hakuna_matata_2231_thumb.jpeg

Edit:
Lepsza wersja:
dXKzhJB.jpg
xD

Ostatnio edytowany przez Nit (2013.06.12 21:48)


Nie ma niewinnych (u)serów! ~Sam

Offline

#7 2013.06.13 14:23

Mamao(Kiara 0)
Administrator
Lokalizacja: Stado L.Z. v. 3.0
Data rejestracji: 2007.02.04
Liczba postów: 6,613
Autor/ka awatara: Carotte
Mów mi: Mamo ;P
Wiek postaci: młoda dorosła
WWW

Odp: Przeróbki screenów

Po prostu Timon zachowuje sie najbardziej człowieczo i najlepiej nadaje się do takich przeróbek.  :good:
"Piękne" pomysły Nit. XD

Offline

#8 2013.06.18 10:51

Nit
Administrator
Data rejestracji: 2008.12.31
Liczba postów: 9,970
WWW

Odp: Przeróbki screenów

Już nie tak genialne, ale nudziło mi się. XD
aW9zGIc.png

FT2YmaJ.png

XFdL5MX.png
Wiem, tania gra słów. XD

Edit: Poprawka:
7FNfTDM.jpg

Ostatnio edytowany przez Nit (2013.06.18 11:29)


Nie ma niewinnych (u)serów! ~Sam

Offline

#9 2013.06.18 12:04

Wasi
Użytkownik
Data rejestracji: 2012.03.18
Liczba postów: 660

Odp: Przeróbki screenów

przerobka.jpg
:P


1186661-designstyle-mango-l.png

by Sami klik! | by Goldi klik! | by Caro klik!

Offline

#10 2013.06.18 12:52

Nit
Administrator
Data rejestracji: 2008.12.31
Liczba postów: 9,970
WWW

Odp: Przeróbki screenów

Dooobre. :D

Moar! :3


Nie ma niewinnych (u)serów! ~Sam

Offline

#11 2013.06.18 14:16

Samanva Blirit
Niebieski koteł zagłady
Lokalizacja: Gdzieś w innym świecie...
Data rejestracji: 2013.04.29
Liczba postów: 1,039

Odp: Przeróbki screenów

"ZĘBY BEZ SKAZY" - to mnie rozwaliło. XD


Wielka fanka Warrior Cats!
Postacie: Waveforce (normalne wątki), Samanva Blirit(schizy)
commisions_for_samanvablirit_by_kreszer-d80csao.png
Sygnaturka by Kreszer

Offline

#12 2013.07.08 00:35

Nit
Administrator
Data rejestracji: 2008.12.31
Liczba postów: 9,970
WWW

Odp: Przeróbki screenów

OnQst7Q.jpg
"Co? Jestem aresztowany za opowiadanie fałszywych historii o królu? To jest MÓJ film i mogę robić w nim co tylko chcę! Proszę mnie natychmiast rozkuć!"


Nie ma niewinnych (u)serów! ~Sam

Offline

#13 2013.07.13 23:29

Nit
Administrator
Data rejestracji: 2008.12.31
Liczba postów: 9,970
WWW

Odp: Przeróbki screenów

mBW2Zln.jpg
"Lustrzanki chyba jednak nie są dla mnie. Strasznie to ciężkie i ciężko zrobić słit focię w zbożu."


Nie ma niewinnych (u)serów! ~Sam

Offline

#14 2013.09.22 15:02

Nit
Administrator
Data rejestracji: 2008.12.31
Liczba postów: 9,970
WWW

Odp: Przeróbki screenów

No to kolejny obrazek, tym razem bez Timona:

BgwrXHA.jpg
DJ Simba gra w największym afrykańskim klubie nocnym - "Żyrafa". ;D
Oryginał: http://pridelands.eu/image3651.html

Ostatnio edytowany przez Nit (2013.09.22 15:11)


Nie ma niewinnych (u)serów! ~Sam

Offline

#15 2013.09.22 17:32

Himsi
Weteran
Lokalizacja: Kobyłka
Data rejestracji: 2013.05.02
Liczba postów: 1,138

Odp: Przeróbki screenów

DJ SIMBA EVELOTION 2013 @!@!@! XD

Offline

#16 2013.09.22 17:33

Ognik
Fan TLK
Lokalizacja: Stargard/Szczecin
Data rejestracji: 2013.03.12
Liczba postów: 5,532
WWW

Odp: Przeróbki screenów

Nawet nie wiedziałem, że tak da się przerobić.


banerit2.png
Gram w FH, IW, DD, LM, IT PL, WS pod nickiem Ognik
Animashe i inne filmy związane z Królem Lwem - http://youtube.pl/user/klfantlk

Offline

#17 2013.09.22 17:37

Nit
Administrator
Data rejestracji: 2008.12.31
Liczba postów: 9,970
WWW

Odp: Przeróbki screenów

Ma się te umiejętności. ;D

Kolejny:
AGQOQh9.jpg
Simbie dowcipy w stylu "Moustacha*" nigdy się nie znudzą. ;D
Oryginały: [Simba], [Mufasa i Sarabi].

*Nie wiem jak to przetłumaczyć... "Wąsafa"? xD

Ostatnio edytowany przez Nit (2013.09.22 17:39)


Nie ma niewinnych (u)serów! ~Sam

Offline

#18 2013.09.22 20:00

Crusier
[center][img]https://i.imgur.com/Mp4A5.png[/img][/c
Lokalizacja: ~Wawa
Data rejestracji: 2009.02.03
Liczba postów: 707
WWW

Odp: Przeróbki screenów

Naprawdę świetne są te przeróbki, Nit :D A jak dokładnie wykonane. Najlepszy Simba DJ XDD Łapki żeś dosztukował z innych screenów? XD


Jestę kucę kucowym sfinksę lise

Offline

#19 2013.09.22 20:06

Nit
Administrator
Data rejestracji: 2008.12.31
Liczba postów: 9,970
WWW

Odp: Przeróbki screenów

Dzięki, Crush. ^^
Zgadza się, z dwóch różnych. Musiałem dopasować ich kolorystykę, rozmiary itd. ^^


Nie ma niewinnych (u)serów! ~Sam

Offline

#20 2013.09.22 20:21

Maro
Użytkownik
Data rejestracji: 2007.02.06
Liczba postów: 372
WWW

Odp: Przeróbki screenów

OMG KOCHAM TO :DDD
jakie piekne :D To z wąsami :D
Skąd Ci się biorą te pomysły? Aż sama coś zrobię!

Offline

#21 2013.09.22 20:23

Nit
Administrator
Data rejestracji: 2008.12.31
Liczba postów: 9,970
WWW

Odp: Przeróbki screenów

Dziękuuuję. :3
Przeglądam losowe screeny i jak wpadnie mi jakieś głupie skojarzenie (pierwsza myśl jest zawsze najlepsza!) to zabieram się do roboty. :D


Nie ma niewinnych (u)serów! ~Sam

Offline

#22 2013.09.22 20:56

Maro
Użytkownik
Data rejestracji: 2007.02.06
Liczba postów: 372
WWW

Odp: Przeróbki screenów

ZmzbtOg.jpg

Offline

#23 2013.09.22 21:26

Nit
Administrator
Data rejestracji: 2008.12.31
Liczba postów: 9,970
WWW

Odp: Przeróbki screenów

Tak bardzo Simba. :D

Tym razem nie screen, ale oddzielnego tematu nie warto tworzyć.
dRlWH55.jpg
Tak, wiem, suchar. xD


Nie ma niewinnych (u)serów! ~Sam

Offline

#24 2013.09.22 21:28

LauvaTai
Administrator
Lokalizacja: Stolica
Data rejestracji: 2013.01.04
Liczba postów: 821

Odp: Przeróbki screenów

Nit, wiem, że jesteś szalony i w ogóle, ale już nie musisz tego pokazywać ;)


"And then one day you find
Ten years have got behind you
No one told you when to run
You missed the starting gun"
Lauva w wersji lwiej (dzięki Caro!)

Offline

#25 2013.09.22 21:35

Nit
Administrator
Data rejestracji: 2008.12.31
Liczba postów: 9,970
WWW

Odp: Przeróbki screenów

Nudzi mi się. :F


Nie ma niewinnych (u)serów! ~Sam

Offline

#26 2013.09.23 12:57

Ibilis
Administrator
Lokalizacja: Za grupą lwic ;P
Data rejestracji: 2010.10.16
Liczba postów: 6,301

Odp: Przeróbki screenów

Nudzi Ci się? Cóż... to takie efekty nudy są raczej fajne XD.
Komiks faktycznie suchy... ale przeróbki screenów... wyglądają jak zwykłe "produkty uboczne" znudzonych rysowników xD.


Grywałem w FH pod nickiem Ibilis używając presetu.
Avatar by  KujonekZombiVitri madkakerlaken.png

Offline

#27 2013.09.23 19:51

GoldenLion
[center][size=12][b][color=green]Moderator[/color]
Data rejestracji: 2012.04.07
Liczba postów: 6,101

Odp: Przeróbki screenów

Widzę, że kreatywność Wam ostatnimi czasy dopisuje. ;) Przeróbki genialne! :la:


,,Pamiętaj, kim jesteś'' - Ja zawsze będę pamiętała, że jestem złotym fanem TLK! <3
avgoldi.jpg ~ Goldi by Caro  2u7lg8z.jpg ~ Goldi by Sami shining_lion_by_maroko13-d6iz6rk.png ~ Goldi by Maro
Moderatorka w działach: Twórczość, Król Lew, Nasze Lwie Stado i Cała reszta.

Offline

#28 2013.10.27 14:25

Sabiri
Użytkownik
Lokalizacja: J-no
Data rejestracji: 2011.04.22
Liczba postów: 506
WWW

Odp: Przeróbki screenów

Ja zauważyłam że w "owej" scenie Vitani ma piwne, zamiast niebieskich oczu - więc to zmieniłam, proszę -
simbas_pride_2068_by_hiddencannon-d6rznan.jpg


v8dmxx.gif
"Życie spytało śmierć: ''Dlaczego ludzie Mnie kochają, a Ciebie nienawidzą?''.
Śmierć odpowiedziała: ''Ponieważ Ty jesteś pięknym kłamstwem,a Ja bolesna prawdą."

Offline

#29 2013.11.03 00:08

Nit
Administrator
Data rejestracji: 2008.12.31
Liczba postów: 9,970
WWW

Odp: Przeróbki screenów

Spóźniona praca w klimatach Halloween:
JWdDS3k.png
"I jak się wam podoba moje przebranie?"

Bazowałem na: http://pridelands.eu/image14803.html

Kto nie oglądał "Księżniczki i Żaby" niech żałuje. ;P


Nie ma niewinnych (u)serów! ~Sam

Offline

#30 2013.11.03 11:02

Nalimba
Weteran
Lokalizacja: Rättvik Florencja Aleksandria
Data rejestracji: 2012.05.28
Liczba postów: 4,270

Odp: Przeróbki screenów

Nie jestem wielkim fanem Timona, ale przeróbka fajna. :3


canstock13713877.jpg

Offline

Zalogowani użytkownicy przeglądający ten wątek: 0, goście: 1
[Bot] CCBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB
Modified by Visman