Stado Lwiej Ziemi

Stado Lwiej Ziemi

Nie jesteś zalogowany na forum.

#31 2009.09.03 15:08

Kiara 0
Administrator
Lokalizacja: Stado L.Z. v. 3.0
Data rejestracji: 2007.02.04
Liczba postów: 6,613
WWW

Odp: Animacja

tylko skleja. rysować będę w Gimpie. mam też sony pro vegas pełna wersja i on jest niebo lepszy od movie maker.


793wMmt.gif R11oDMXt.jpg
Refreshed Queen has returned!

Offline

#32 2009.09.03 18:10

Nit
Administrator
Data rejestracji: 2008.12.31
Liczba postów: 9,970
WWW

Odp: Animacja

Może darmowy tapptoons linetester/JPEGVideo 1.02?
Możesz też ściągnąć dowolną dystrybucję linuxa, a wtedy:http://karbownicki.com/2008/02/07/jpg-do-avi-czyli-animacja-poklatkowa/
ewentualnie zobacz to:http://forum.idg.pl/lofiversion/index.php/t61183.html


Nie ma niewinnych (u)serów! ~Sam

Offline

#33 2009.11.30 22:16

Kiara 0
Administrator
Lokalizacja: Stado L.Z. v. 3.0
Data rejestracji: 2007.02.04
Liczba postów: 6,613
WWW

Odp: Animacja

co do animacji... myślałam też aby skrócić film i po prostu zanimować komiks Audrey Cosmo. Oczywiście za zgodą autoki. Podobno flash umie inteligentnie dodawać klatki.

Jestem przewidująca i zawczasu ściągnęłam cały komiks ! mogę przesłać wam w rarze.
Komiks zaczyna się od młodości braci, więc początek będzie trochę inny....


793wMmt.gif R11oDMXt.jpg
Refreshed Queen has returned!

Offline

#34 2010.03.06 20:39

Nit
Administrator
Data rejestracji: 2008.12.31
Liczba postów: 9,970
WWW

Odp: Animacja

całkiem niezła strona dot. animacji:
http://www.animuj.pl


Nie ma niewinnych (u)serów! ~Sam

Offline

#35 2010.07.18 14:43

Nit
Administrator
Data rejestracji: 2008.12.31
Liczba postów: 9,970
WWW

Odp: Animacja

Haha! Szukałem i szukałem a zapomniałem o najłatwiejszych rozwiązaniach :D
Do składania klatek idealny jest VirtualDub, no i jest darmowy ^^


Nie ma niewinnych (u)serów! ~Sam

Offline

#36 2010.08.07 16:23

Lorise
[center][img]http://i44.tinypic.com/fkyzo8.png[/im
Lokalizacja: Odwróć się powoli :>
Data rejestracji: 2010.07.20
Liczba postów: 3,697

Odp: Animacja

Na "sklejaniu" rysunków się nie znam, ale czy to będzie np. coś w tym rodzaju?:
http://fanart.lionking.org/Artists/Efi_ … RAILER.swf


Sygn by Laura-comics

"Va'esse deireádh aep eigean..."

"Jutro ruszę tam, w obcą stronę
Bojąc się, że znów zgubiłem cel.
Może wszystko jest już stracone
A może nie... A może nie..."

303h7ck.png

"Jutro ruszę tam, w inną stronę
Z wiarą, że choć raz nagrodzi mnie los.
I odzyskam myśli stracone
I jeszcze coś... Jeszcze to coś."

                                                           ~Dżem

Offline

#37 2010.09.29 19:20

Nhemea
Użytkownik
Data rejestracji: 2010.09.14
Liczba postów: 502

Odp: Animacja

Owszem Lori, nie mylisz się.


'Nie jestem katem do wynajęcia, ani obrońcą sierot. Jestem wiedźminem'
' Rzygam swoim życiem. Rzygam swoim wstydem i poniżeniem. Rzygam swoim zaangażowaniem i odrzuceniem. Rzygam brakiem odwagi i nadgorliwością. Wyrzyguje siebie na świat'

Offline

#38 2010.10.02 12:34

Nit
Administrator
Data rejestracji: 2008.12.31
Liczba postów: 9,970
WWW

Odp: Animacja

To w końcu robimy ten film we flashu (ale w tedy to nie będzie pełnoprawna animacja, ciężej będzie z współpracą wielu osób - prawie każdy musiałby mieć flasha) czy w klasyczny sposób?
Do sklejania klatek znalazłem lepszy program od Virtual Duba - Monkey Jam http://www.giantscreamingrobotmonkeys.c … index.html


Nie ma niewinnych (u)serów! ~Sam

Offline

#39 2010.10.04 19:57

Nit
Administrator
Data rejestracji: 2008.12.31
Liczba postów: 9,970
WWW

Odp: Animacja

Ciekawa rzecz, którą odkryłem przy przyglądaniu się animacji klatka po klatce w VB:
-efekty komputerowe mają 2x większą płynność od animacji postaci, np. mamy zoom na postać, która idzie to:
1 klatka: zoom+ruch
2 klatka: sam zoom, postać w bezruchu
3 klatka: zoom+ruch
4 klatka: sam zoom, postać w bezruchu
i tak dalej ;)
dzięki temu jest zachowana płynność mimo że animacja postaci jest na poziomie ~13kl/s przy czym trzeba minimum 24kl/s dla płynnej animacji, spryciarze z tych rysowników ;]
ale wszystko zależy od sceny, gdy nie ma akcji (np. przy piosence "can you feel...") jest  jest ~12kl/s a przy akcji (np. wąwóz) już 24kl/s xD czasem jest też mieszane, postać która mówi mówi ma 24kl/s a reszta ma 12kl/s ^^

W skrócie - gdy weźmiemy się za film skupiajmy się bardziej na tym co zwraca w danym momencie na siebie uwagę, na reszcie i tak wzrok nie będzie skupiony więc tam animacja może być dużo uboższa


Nie ma niewinnych (u)serów! ~Sam

Offline

#40 2011.04.22 20:50

Nit
Administrator
Data rejestracji: 2008.12.31
Liczba postów: 9,970
WWW

Odp: Animacja

Ok, czas na storyboardy!
Maroko zgodziła się je przygotować ale musimy jej opisać "na chłopski rozum" naszą wizję każdego ujęcia storyboardowego, z czego wyłonimy te najlepsze.

Opieramy się na:
https://forum.krollew.pl/viewtopic.php?id=124
https://forum.krollew.pl/viewtopic.php?id=303

im więcej osób przedstawi swoje wizje tym lepiej! :)

//to jest notatka raczej przeznaczona na później, żebym jej nie zgubił xD
Kwestia czysto techniczna:
min. 0,2fps (sceny statyczne), max 2fps (dynamiczne), średnio 0,5fps
prosty, cz-b szkic
panorama (16:10 lub jeszcze bardziej... szeroka xD))
nie muszą być rysowane na dużej powierzchni. Na kartce A4 spokojnie powinno się zmieścić 4-6 szkiców po każdej ze stron//


Nie ma niewinnych (u)serów! ~Sam

Offline

#41 2011.04.22 21:02

Sachara
[img]http://i51.tinypic.com/2hmzomq.gif[/img]
Lokalizacja: czołg
Data rejestracji: 2011.02.02
Liczba postów: 1,072
WWW

Odp: Animacja

ja się tym zajmę w wakacje bo na razie nie mam tabletu -_-


SACHARA OD SACHAROZY NIE OD PUSTYNI! NA MIŁOŚĆ BOSKĄ

Offline

#42 2011.04.22 21:05

Nit
Administrator
Data rejestracji: 2008.12.31
Liczba postów: 9,970
WWW

Odp: Animacja

Ale do tego nie trzeba tabletu - szkice mogą być odręczne ^^

A teraz opis sceny dla przykładu:
Storyboardy 0-8s
Ujęcie spod kąta ~45stopni, kamera się powoli zbliża //moja poprawka do scenariusza//.
Widoczne na scenie:
Tło: Dużo traw, duże, czerwone, wschodzące słońce
Między trawami biegnący lew od prawej do lewej strony ekranu. Kamera się powoli do niego zbliża.
//do tego ujęcia wystarczy 1 storyboard do tła i ze 3 samego biegnącego lwa - nałoży się na siebie, a zbliżenie doda komputerowo//
Storyboardy 8-xx s
Ujęcie ~0stopni (poziomo) zza pleców lwa, Kamera nieruchoma
Widoczne na scenie:
tło: czerwone niebo, wysokie trawy
pierwszy plan: skradający się lew, przed nim w oddali pasące się stado bawołów
...
itd. jutro dodam resztę bo jestem już zbyt śpiący na myślenie ^^


Nie ma niewinnych (u)serów! ~Sam

Offline

#43 2011.04.23 18:37

Sachara
[img]http://i51.tinypic.com/2hmzomq.gif[/img]
Lokalizacja: czołg
Data rejestracji: 2011.02.02
Liczba postów: 1,072
WWW

Odp: Animacja

wieeem ale jednak tablet się lepiej sprawuje .... :/ szkoda że nie mam owego.


SACHARA OD SACHAROZY NIE OD PUSTYNI! NA MIŁOŚĆ BOSKĄ

Offline

#44 2011.05.02 23:41

Sufuria
Użytkownik
Data rejestracji: 2011.04.22
Liczba postów: 87

Odp: Animacja

Tablet jest... i pojecie jako takie na temat rysowania lwow tez mam.. (avatar) Jednak brak wiedzy na temat animacji i fajnych programow... Heh! A w dodatku nie znam sie na rezyserowaniu... zblizenie, oddalenie... Ciezka sprawa. Chyba sprobuje po prostu dla zabawy zrobic te scenke opisana prze Nitrola.  ;)


PS: Brak polskich literek.. jakby, co ;P

Offline

#45 2011.05.03 02:13

Nanaki :3
Użytkownik
Lokalizacja: Sosnowiec
Data rejestracji: 2011.05.01
Liczba postów: 1,928
WWW

Odp: Animacja

A jak to ma np wyglądać już gotowe znam się trochę na programach do robienia filmów ale czegoś takiego nie widziałem


Король Леь Акуна Матата :ehehe:
Вместе мы вместе мы мы одно
Real Shinigami   真正的死神

Proud_Furry_Stamp__3_by_WolvenFlames.gif Furry_by_ShadowRhyme.gif
logo.png Furry to styl życia.

Offline

#46 2011.05.05 15:54

Nit
Administrator
Data rejestracji: 2008.12.31
Liczba postów: 9,970
WWW

Odp: Animacja

Tak sobie pomyślałem o takiej technice:
http://en.wikipedia.org/wiki/Rotoscoping

Niestety lwa w domu nie posiada każdy (xD) więc przygotowałem proste i średnio dokładne jak na tę chwilę porównanie anatomii lwów i domowych kotów:
http://pridelands.eu/anatomia/

:3

Edit: Niestety pliki zniknęły z serwera, nie mam backupu :|


Nie ma niewinnych (u)serów! ~Sam

Offline

#47 2012.03.15 14:33

pokemon
Użytkownik
Data rejestracji: 2012.03.13
Liczba postów: 703

Odp: Animacja

Ja umiem nieźle rysować lwy... Najładniej wyszedł mi nastoletni Skaza. Jak mi się uda, to go Wam pokażę.  ;)

Offline

#48 2012.05.29 13:38

Vita
Virus Szczęścia
Lokalizacja: Lwia Ziemia
Data rejestracji: 2011.07.31
Liczba postów: 1,248

Odp: Animacja

Ja mam flasha i trochę się podszkoliłam w lwach. Ale do sklejania polecam program Gif Movie Gear.


ocztavici.gifVita
But lovers always come and lovers always go...™›‹™›››‹™‹


Š™‰˜ŒŠŠŠŠ˜‹™Œ                                     
˜Œ˜šŒ˜Œ˜Œ

Offline

#49 2012.06.03 21:25

Sachara
[img]http://i51.tinypic.com/2hmzomq.gif[/img]
Lokalizacja: czołg
Data rejestracji: 2011.02.02
Liczba postów: 1,072
WWW

Odp: Animacja

https://forum.krollew.pl/viewtopic.php? … 99#p118799
Coś takiego na próbę - może być ; >
Jak skończę teledysk i serial to wstawię : >


SACHARA OD SACHAROZY NIE OD PUSTYNI! NA MIŁOŚĆ BOSKĄ

Offline

#50 2012.07.31 17:39

Rainbow Dash
Użytkownik
Data rejestracji: 2012.03.11
Liczba postów: 25

Odp: Animacja

Dudul i BronyDance party potrafią ładnie animować! Oto dzieło Dudula:

http://www.youtube.com/watch?v=TJlrR7jplKo&feature=plcp

Jest tego jeszcze więcej!

A to dzieło Brony Dance Party:


http://www.youtube.com/watch?v=UaG-JijAr-c

Jeszcze te nie są najgorsze:

http://www.youtube.com/watch?v=FcVxtyaA … re=related


http://www.youtube.com/watch?v=1tVbhc3kn4c&feature=plcp (jak wejdziecie na jego konto to będzie więcej tych animacji ;))

http://www.youtube.com/watch?v=h0l28Qmj9MY

Te animacje są naprawdę niezłe a jeden artysta jest polakiem co ułatwiło by prośbę o zrobienie animacji czy coś ;)


scaled.php?server=856&filename=rainbowdashandhedgesbyg.png&res=medium

Offline

#51 2012.10.05 08:03

Vita
Virus Szczęścia
Lokalizacja: Lwia Ziemia
Data rejestracji: 2011.07.31
Liczba postów: 1,248

Odp: Animacja

Dudula to ja kojarzę, świr jeden xD Wykonanie ma fajne ale pomysły, oprócz tego na partię Celestii, ma powalone :3 Wiem, że tworzy animacje Wersją studencką flasha.


ocztavici.gifVita
But lovers always come and lovers always go...™›‹™›››‹™‹


Š™‰˜ŒŠŠŠŠ˜‹™Œ                                     
˜Œ˜šŒ˜Œ˜Œ

Offline

#52 2014.01.19 18:51

Nit
Administrator
Data rejestracji: 2008.12.31
Liczba postów: 9,970
WWW

Odp: Animacja

Nit napisał/a:

Ciekawa rzecz, którą odkryłem przy przyglądaniu się animacji klatka po klatce w VB:
-efekty komputerowe mają 2x większą płynność od animacji postaci, np. mamy zoom na postać, która idzie to:
1 klatka: zoom+ruch
2 klatka: sam zoom, postać w bezruchu
3 klatka: zoom+ruch
4 klatka: sam zoom, postać w bezruchu
i tak dalej ;)
dzięki temu jest zachowana płynność mimo że animacja postaci jest na poziomie ~13kl/s przy czym trzeba minimum 24kl/s dla płynnej animacji, spryciarze z tych rysowników ;]
ale wszystko zależy od sceny, gdy nie ma akcji (np. przy piosence "can you feel...") jest  jest ~12kl/s a przy akcji (np. wąwóz) już 24kl/s xD czasem jest też mieszane, postać która mówi mówi ma 24kl/s a reszta ma 12kl/s ^^

W skrócie - gdy weźmiemy się za film skupiajmy się bardziej na tym co zwraca w danym momencie na siebie uwagę, na reszcie i tak wzrok nie będzie skupiony więc tam animacja może być dużo uboższa

Zacytuję samego siebie, ponieważ znalazłem zapiski animatorów na ten temat:
AOTLK080.jpg (lewy górny róg). :)


Nie ma niewinnych (u)serów! ~Sam

Offline

Zalogowani użytkownicy przeglądający ten wątek: 0, goście: 1
[Bot] CCBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB
Modified by Visman