Stado Lwiej Ziemi

Stado Lwiej Ziemi

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie


Stado Lwiej Ziemii w trybie awaryjnym. Prace nad przywróceniem forum do stanu używalności trwają. Administracja SLZ

#1 2009-10-11 12:53

Axel
Użytkownik
Lokalizacja: Biłgoraj
Data rejestracji: 2009-09-22
Liczba postów: 310
WWW

Szkoła

Taaaaa....
Jedni lubią , inni nie do końca do niej uczęszczać :)
W jakich szkołach się uczycie? Jak wam idzie? Może macie jakieś ciekawe anegdotki z życia szkoły? Podzielcie się :)


Ja obecnie jestem studentką 2-go roku Lubelskiej Szkoły Wyższej w Rykach, a studiuję pedagogikę. Wykłady mam na weekendach.
Mój ulubiony wykład? Hmmmm.... socjologia i psychologia rozwoju człowieka :) ciekawa była też biomedyczne podstawy rozwoju i wychowania, ale niestety... już mi sie skonczyły :D

Ostatnio edytowany przez Ibilis (2015-05-31 21:33)

Offline

#2 2009-10-11 13:30

Dalia
Użytkownik
Lokalizacja: Tajemnicza Ziemia[TZ]
Data rejestracji: 2009-09-19
Liczba postów: 655

Odp: Szkoła

Narazie chodze do podstawówki.

Offline

#3 2009-10-11 14:39

Shadow
Użytkownik
Lokalizacja: Sicz Zaporoska.
Data rejestracji: 2009-04-20
Liczba postów: 763

Odp: Szkoła

Ja chodzę do 2 gimnazjum ;]
Hmm...musiałabym napisać rozprawkę , by wywnioskować czy lubię szkołę czy nie xD
Z jednej strony moi przyjaciele , niektórzy mieszkają zbyt daleko , bym mogła spotykać ich w wolnym czasie , a z drugiej strony ciągłe sprawdziany , kartkówki , zadania domowe  i pytaniny :/ Od czasu rozpoczęcia się szkoły nie mam tygodnia bez sprawdzianu lub kartkówki , a każdy nauczyciel uważając , że jego przedmiot jest najważniejszy daje nam masę zadań domowych. My niestety nie mamy nic do gadania...

Hmm...póki co moimi najukochańszymi przedmiotami są: historia , j. polski , biologia , muzyka , j. angielski , chemia i geografia xD
A znienawidzonymi są: fizyka ( choć mój wychowawca jej uczy xD) i plastyka ( przez nauczycielkę)


,,Jestem człowiekiem, który jeśli mówi tak, to jest tak, jeśli mówi nie, to jest nie, a jeśli nie mówię nic, to albo nie mogę, albo nie chcę powiedzieć prawdy." - gen. Władysław Sikorski

Offline

#4 2009-10-11 18:50

Mesho
Użytkownik
Lokalizacja: Białystok
Data rejestracji: 2009-09-23
Liczba postów: 553
WWW

Odp: Szkoła

@up
Druga klasa najgorsza, najwięcej materiałów:P


Ja tam obecnie chodzę do 3 gim, rok najważniejszy wobec przyszłości. Póki co jako tako lekko, na spokojnie ogarniam na te ,,cztery z kawałkiem". Ulubione przedmioty...? Hmm, wszystko z czego najmniej sie pamięciowo uczyć, czyli matma, fizyka, technika (w elektryce nie mam sobie lepszych), a najmniej lubiane historia, geografia (wredna nauczycielka), i pare innych xD

Ostatnio edytowany przez Mesho (2009-10-11 18:58)

Offline

#5 2009-10-12 08:11

kiara
Użytkownik
Data rejestracji: 2008-01-09
Liczba postów: 245

Odp: Szkoła

3 gimn. kocham polski biologię
nienawidzę chemi i fizy


Dr House

Offline

#6 2009-10-12 13:59

Crusier
[center][img]http://i.imgur.com/Mp4A5.png[/img][/c
Lokalizacja: ~Wawa
Data rejestracji: 2009-02-03
Liczba postów: 704
WWW

Odp: Szkoła

2 gim - lubię matmę, biologię, fizykę, plastykę, trochę historie no i oczywiście informatyka xD A nie lubię polaka (choć w zeszłym roku miałem z niego na koniec 5 xD)


Jestę kucę kucowym sfinksę

Offline

#7 2009-10-12 14:55

Shadow
Użytkownik
Lokalizacja: Sicz Zaporoska.
Data rejestracji: 2009-04-20
Liczba postów: 763

Odp: Szkoła

Mesho ja też mam trochę wredną nauczycielkę , a w dodatku w tamtym roku się na mnie uwzięła i za byle głupotę ( np. za niewstawienie przecinka w zadaniu , choć całokształt był dobry) dostawałam między 3 , a 3+ :/
Ale teraz trochę wyluzowała xD
Za to pani od chemii ześwirowała Oo"


,,Jestem człowiekiem, który jeśli mówi tak, to jest tak, jeśli mówi nie, to jest nie, a jeśli nie mówię nic, to albo nie mogę, albo nie chcę powiedzieć prawdy." - gen. Władysław Sikorski

Offline

#8 2009-10-12 14:59

Dalia
Użytkownik
Lokalizacja: Tajemnicza Ziemia[TZ]
Data rejestracji: 2009-09-19
Liczba postów: 655

Odp: Szkoła

Heh widzę że wszyscy tu są starsi ode mnie.

Offline

#9 2009-10-13 07:35

Axel
Użytkownik
Lokalizacja: Biłgoraj
Data rejestracji: 2009-09-22
Liczba postów: 310
WWW

Odp: Szkoła

Ile masz lat, Dalia?

Offline

#10 2009-10-13 12:46

Kowu
Użytkownik
Lokalizacja: Poznań
Data rejestracji: 2007-10-13
Liczba postów: 570
WWW

Odp: Szkoła

Obecnie jestem na 1-szym roku studiów. Studiuje na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu :) (w sumie jestem blisko naszej Kiary 0) :) Jestem na wydziale Hodowli i Biologii zwierząt....... i powiem że jest ciężko :( Mój najbardziej lubiany "przedmiot" to ćwiczenia z anatomii oraz wykłady z botaniki.
Co tu jeszcze pisać ....... przez studia mam mało czasu, ale możecie mnie dorwać na gg po 22:)


Lew bogiem, ryk nałogiem, psoty zabawą, a plowanie podstawą XD
www.dwastada.pun.pl/forums.php
www.myspace.com/truechimera
www.myspace.com/elementofeternity
WIELKI POWRÓT.

Offline

#11 2009-10-13 14:25

Dalia
Użytkownik
Lokalizacja: Tajemnicza Ziemia[TZ]
Data rejestracji: 2009-09-19
Liczba postów: 655

Odp: Szkoła

Ja mam narazie 11.

Offline

#12 2009-10-13 14:40

Shadow
Użytkownik
Lokalizacja: Sicz Zaporoska.
Data rejestracji: 2009-04-20
Liczba postów: 763

Odp: Szkoła

Kowu ja tam chciałam zawsze iść xD Poza tym jeszcze rozważam nad weterynarią xD Chyba , że się będę szkolić na amazonkę xD


,,Jestem człowiekiem, który jeśli mówi tak, to jest tak, jeśli mówi nie, to jest nie, a jeśli nie mówię nic, to albo nie mogę, albo nie chcę powiedzieć prawdy." - gen. Władysław Sikorski

Offline

#13 2009-10-13 18:40

Kiara 0
Administrator
Lokalizacja: Stado L.Z. v. 3.0
Data rejestracji: 2007-02-04
Liczba postów: 6,524
WWW

Odp: Szkoła

3 gimnazjum. lubię geografię, biologię i matematykę, a hobbystycznie informatykę. Nie jestem dobra z humanistycznych.

Wiesz Kowu, Poznań, to znowu nie jest tak blisko...


793wMmt.gif R11oDMXt.jpg
Refreshed Queen has returned!

Offline

#14 2009-10-14 15:43

Hassan
[center][img]http://i38.tinypic.com/i71jbn.gif[/im
Lokalizacja: z Twojej lodówki...
Data rejestracji: 2007-08-26
Liczba postów: 291

Odp: Szkoła

Ja niestety w szkołę rzucałem kamieniami więc przygodę skończyłem na technikum, z zawodu jestem technikiem żywienia (kucharz/dietetyk) czego szczerze nienawidzę i żałuję że nie wybrałem innego kierunku (podziękowania dla rodziców którzy namawiali że kucharz to świetny zawód, za 14 zł za godzinę to mogą się z takim zawodem "wypałować" ) Zamiast studiów czy dalszej edukacji wybrałem pracę. A jeśli chodzi o ulubiony przedmiot w szkole to raczej ciężko wybrać, ale mimo wszystko postawiłbym na biologię, mikrobiologię oraz mikrobiologię żywności.


"Nie wykonuję request'ów/art trade'ów/commission'ów"
1232550737_predator%20duck%20hunt1.gif

Offline

#15 2009-10-16 18:46

Mesho
Użytkownik
Lokalizacja: Białystok
Data rejestracji: 2009-09-23
Liczba postów: 553
WWW

Odp: Szkoła

Kiara 0 napisał/a:

3 gimnazjum. lubię geografię, biologię i matematykę, a hobbystycznie informatykę.

A i rówieśnice mam na forum :D Nawet nie jedną:P

Ostatnio edytowany przez Mesho (2009-10-16 18:46)

Offline

#16 2009-10-16 20:10

Kowu
Użytkownik
Lokalizacja: Poznań
Data rejestracji: 2007-10-13
Liczba postów: 570
WWW

Odp: Szkoła

Shadow powiem ci że jest ciężko :( na razie jakoś zdołałem zdać anatomie (głupie kości która jest która XD już nie pamiętam) ale polecam tą uczelnię bo atmosfera jest naprawdę super XD


Lew bogiem, ryk nałogiem, psoty zabawą, a plowanie podstawą XD
www.dwastada.pun.pl/forums.php
www.myspace.com/truechimera
www.myspace.com/elementofeternity
WIELKI POWRÓT.

Offline

#17 2010-02-12 18:39

Niub
Użytkownik
Data rejestracji: 2010-02-05
Liczba postów: 269

Odp: Szkoła

6 kl szkoły podstawowej
ulubione przedmioty: religia i muzyka(za względu na to że bardzo łatwo o dobrą ocene :) ), matematyka, informatyka, w-f(też łatwa ocena), reszta śr najgorzej z ang. (poprostu mi nie idzie :/ ) i historia(wredna nauczycielka :/ )
i ten cały test 6-klasisty modle się aby ok 70% była matma :) nauczyciele mówili że tak było rok temu :P
chociaż mógłbym być tera w 1 gim gdybym się urodził tydzień wcześniej ;)

Ostatnio edytowany przez Niub (2010-02-12 18:40)


Pusto.

Offline

#18 2010-03-15 09:07

kiara
Użytkownik
Data rejestracji: 2008-01-09
Liczba postów: 245

Odp: Szkoła

ja mam test gimnazjalny to chyba  troche gorzej


Dr House

Offline

#19 2010-03-15 20:54

Mesho
Użytkownik
Lokalizacja: Białystok
Data rejestracji: 2009-09-23
Liczba postów: 553
WWW

Odp: Szkoła

@up
Dokładnie, ja tam trafiłem to gim w tej samie gminie co podstawówka, to i tak na punkty nie patrzą. Zupełnie inna przy rekrutacji do szkoły wyższej, tam każdy punktcior się liczy xD

Offline

#20 2010-04-02 18:58

Kiara 0
Administrator
Lokalizacja: Stado L.Z. v. 3.0
Data rejestracji: 2007-02-04
Liczba postów: 6,524
WWW

Odp: Szkoła

A ja już się nie muszę martwić gdzie mnie przyjmą ani żadnym testem  - Zostałam Laureatką konkursu z geografii!!!


793wMmt.gif R11oDMXt.jpg
Refreshed Queen has returned!

Offline

#21 2011-07-19 17:37

Lazareth
Użytkownik
Lokalizacja: Pałac Zimowy
Data rejestracji: 2011-05-07
Liczba postów: 761

Odp: Szkoła

Tutaj możemy się podzielić swoimi zdaniami na temat szkoły (i jej innych odmian tj. Liceum, Gimnazjum, Akademik itd.), opowieściami z niej, oraz po prostu można tu opowiedzieć o swojej szkole. Zwięźlej: wszystko o waszych szkołach, lub na tematy z nią związane (oprócz ocen, bo do tego jest inny temat).


"Jeśli nie możecie czegoś zrobić, dajcie to zrobić Polakom." -Napoleon Bonaparte
                                                Avek autorstwa Sachary

Offline

#22 2011-07-19 18:12

Helbi
Renifer
Lokalizacja: Lasy Warszawy
Data rejestracji: 2011-04-22
Liczba postów: 1,070
WWW

Odp: Szkoła

Akademik to twoim zdaniem rodzaj szkoły... chyba życia XD Za opowieści o akademikach to by mnie Kiara zbanowała nawet bym się nie obejrzał :P


2z59cac.gif

Offline

#23 2011-07-19 18:39

Lazareth
Użytkownik
Lokalizacja: Pałac Zimowy
Data rejestracji: 2011-05-07
Liczba postów: 761

Odp: Szkoła

Eh, ja po wakacjach do drugiej gimnazjum :/ jak to jest być na Akademiku? Znam go tylko z legend, jako miejsce, wygłodzonych, super fajnych gości, którzy co noc....ekhm. ;) imprezują

Ostatnio edytowany przez Lazareth (2011-07-19 18:40)


"Jeśli nie możecie czegoś zrobić, dajcie to zrobić Polakom." -Napoleon Bonaparte
                                                Avek autorstwa Sachary

Offline

#24 2011-07-20 10:01

Lorise
[center][img]http://i44.tinypic.com/fkyzo8.png[/im
Lokalizacja: Odwróć się powoli :>
Data rejestracji: 2010-07-20
Liczba postów: 3,697

Odp: Szkoła

Laz, druga gimnazjum? No to jesteśmy rówieśnikami ;p
A o Akademikach sporo się słyszy opowieści, ale jak to jest naprawdę to pewnie dopiero sami się przekonamy ;D


Sygn by Laura-comics

"Va'esse deireádh aep eigean..."

"Jutro ruszę tam, w obcą stronę
Bojąc się, że znów zgubiłem cel.
Może wszystko jest już stracone
A może nie... A może nie..."

303h7ck.png

"Jutro ruszę tam, w inną stronę
Z wiarą, że choć raz nagrodzi mnie los.
I odzyskam myśli stracone
I jeszcze coś... Jeszcze to coś."

                                                           ~Dżem

Offline

#25 2011-07-20 13:05

Kora
[center][img]http://i.imgur.com/6aVwj.png[/img][/c
Lokalizacja: Kisielowo 8D
Data rejestracji: 2010-09-05
Liczba postów: 3,813

Odp: Szkoła

Miło, miło, ja po wakacjach idę do 1 gimnazjum. Od razu mówię, że ta myśl dołuje mnie strasznie.  Mało jest osób, które lubię w naszym gimku. :/

Offline

#26 2011-07-20 14:01

Lorise
[center][img]http://i44.tinypic.com/fkyzo8.png[/im
Lokalizacja: Odwróć się powoli :>
Data rejestracji: 2010-07-20
Liczba postów: 3,697

Odp: Szkoła

Jakbym słyszała samą siebie rok temu xD
Spokojnie, Koruś dasz radę przecież :)
A jeśli tak cię to martwi do dopóki nie musisz to nie myśl o tym :) W końcu na razie mamy wakacje!

A teraz niezbyt fascynująca opowieść, którą obiecałam Lazowi xd
A zaczyna się to dawno, dawno temu... gdzieś tak koło połowy października 2010 roku.
W mojej klasie jest niejaki Michał, znany jako prawdopodobnie największy nicpoń w historii szkoły. I ten właśnie Michał specjalizuje się w rozrabianiu na lekcji i zupełnym olewaniu nauczyciela.
Podczas jednej z lekcji j. angielskiego, trochę przesadził i mocno wkurzył nauczycielkę (notabene - naszą wychowawczynię). I wtedy Panią K. (ta właśnie nauczycielkę) poniosły emocje i cisnęła pękiem ciężkich kluczy (z brelokiem!) na drugi koniec sali, w stronę Michała. Pech chciał, że tuż przed Michałem, siedziałam ja i pisałam spokojnie zadane nam wypracowanie. Pani K. celnością nie może się pochwalić gdyż w końcu kluczami oberwałam ja. W głowę. nawiasem mówiąc, dziwne to było uczucie. Najpierw zobaczyłam wszystkie kolory tęczy, a potem zrobiło mi się przez chwilę ciemno przed oczami xd
Pani K. nie spytała nawet czy nic mi nie jest ani nie przeprosiła. Zabrała tylko klucze i wyrzuciła Michała za drzwi.
Do tej pory dziękuję Bogu, że miałam głowę pochyloną nad kartką, ponieważ gdybym miała ją uniesioną, prawdopodobnie dostałabym w skroń, ale okulary. A jakie byłyby tego skutki wolę nie myśleć :/

Oczywiście w domu nie omieszkałam opowiedzieć tej historii mojej mamie, która mocno się wkurzyła. Dowiedziała się do swojej koleżanki (również nauczycielki) że za takie coś grozi komisja dyscyplinarna i zakaz wykonywania zawodu. Szczerze mówiąc, trochę mnie to zaskoczyło, ale ok.

Następnego dnia siedziałam sobie spokojnie na niemieckim i standardowo nie słuchałam pani, gdy do klasy wkroczyła uczennica i oznajmiła że moja wychowawczyni, szlachetna Pani K, prosi mnie do siebie. Z szerokim uśmiechem (gdyż lubię, kiedy coś się dzieje xd) wymaszerowałam z klasy na spotkanie z nauczycielką.
Do końca życia nie zapomnę pierwszego zdania wypowiedzianego wtedy przez nią do mnie:
"Słuchaj, Ola... Chodzi o tą wczorajsza akcję z kluczami. Chciałam cię bardzo przeprosić (tutaj zaczęłam sobie robić nadzieję, że jednak ma jakieś uczucia!)... bo był telefon do szkoły." -_-'
Po tym wściekłam się jeszcze bardziej, ale pomińmy...
Potem zadzwoniła do mojej mamy (która podobno niesamowicie się wkurzyła i nieźle po niej pojechała xd) i umówiły się na spotkanie w szkole.
Nie wiem dokładnie co mojej mama jej powiedziała, ale od czasów tej rozmowy Pani K. jest na każde moje skinienie. Jest dla mnie niesamowicie miła i w ogóle muaah!
Ale irytuje mnie dalej tak samo, szczególnie gdy podsłuchuje moje prywatne rozmowy z przyjaciółmi >.<

A na wszelki wypadek, pismo do kuratora, opisujące całe to karygodne zdarzenie, trzymam nadal w szufladzie. I czekam na ewentualny odpowiedni moment :)


Sygn by Laura-comics

"Va'esse deireádh aep eigean..."

"Jutro ruszę tam, w obcą stronę
Bojąc się, że znów zgubiłem cel.
Może wszystko jest już stracone
A może nie... A może nie..."

303h7ck.png

"Jutro ruszę tam, w inną stronę
Z wiarą, że choć raz nagrodzi mnie los.
I odzyskam myśli stracone
I jeszcze coś... Jeszcze to coś."

                                                           ~Dżem

Offline

#27 2011-07-20 14:16

Lazareth
Użytkownik
Lokalizacja: Pałac Zimowy
Data rejestracji: 2011-05-07
Liczba postów: 761

Odp: Szkoła

Nie moge uwierzyć w taki zbieg okoliczności, ale ja tez wam coś opowiem. Też mam angielski z wychowawczynią, która bynajmniej, jest bardzo fajna, miła, i wyluzowana. Pewnej lekcji, (są BARDZO luźne) wkurzyłem ją, nie pamiętam, to było chyba za to że jadłem chipsy z kumplem pod ławką xd , i nauczycielka rzuciła we mnie kluczami, (tak, też z brelokiem a jakże! ) ale sie uchyliłem i dostał mój kolega za mną, który nie miał nawet tyle szczęścia jak ty Lori, albowiem dostał....w krocze, widziałem jego minę, oczy wyłaziły mu z orbit. Wszyscy się śmiali, a jak tamten wrócił do siebie, wszystko puściliśmy w niepamięć, ze względu na panią, ponieważ ona wszystko nam odpuszcza xd

Ostatnio edytowany przez Lazareth (2011-07-20 14:20)


"Jeśli nie możecie czegoś zrobić, dajcie to zrobić Polakom." -Napoleon Bonaparte
                                                Avek autorstwa Sachary

Offline

#28 2011-07-20 14:21

Lorise
[center][img]http://i44.tinypic.com/fkyzo8.png[/im
Lokalizacja: Odwróć się powoli :>
Data rejestracji: 2010-07-20
Liczba postów: 3,697

Odp: Szkoła

Twoja przynajmniej jest z natury fajna i miła, a moja Pani K. jak próbuje być miła to irytuje bardziej resetujący się co pięć minut komputer.
Ale rzeczywiście ciekawy zbieg okoliczności ;D

I zapomniałam powiedzieć jak moja wychowawczyni się broniła xd
"Ale ja wcale nie chciałam nikogo trafić, tylko rzucić mu te klucze na ławkę..." o_O


Sygn by Laura-comics

"Va'esse deireádh aep eigean..."

"Jutro ruszę tam, w obcą stronę
Bojąc się, że znów zgubiłem cel.
Może wszystko jest już stracone
A może nie... A może nie..."

303h7ck.png

"Jutro ruszę tam, w inną stronę
Z wiarą, że choć raz nagrodzi mnie los.
I odzyskam myśli stracone
I jeszcze coś... Jeszcze to coś."

                                                           ~Dżem

Offline

#29 2011-07-20 19:24

Kora
[center][img]http://i.imgur.com/6aVwj.png[/img][/c
Lokalizacja: Kisielowo 8D
Data rejestracji: 2010-09-05
Liczba postów: 3,813

Odp: Szkoła

Czytam Wasze opowieści i.. cóż.. Nie wiem co powiedzieć, prócz tego, że się śmieję. xd U nas nauczyciele, co najwyżej wrzeszczą. Taka fajna pani u nas zawsze wrzeszczy bez uprzedzenia i człowiek może zawału można dostać... ale jest spoko.. xD

Offline

#30 2011-07-22 18:56

Lorise
[center][img]http://i44.tinypic.com/fkyzo8.png[/im
Lokalizacja: Odwróć się powoli :>
Data rejestracji: 2010-07-20
Liczba postów: 3,697

Odp: Szkoła

I najciekawsze jest to, że u mnie znalazłoby się jeszcze kilka takich dziwnych i aż śmiesznych historii O.o
Ale cóż poradzę, że chodzę do takiej.... nieco zrytej szkoły xD Gdzie: gąbki do tablicy atakują nauczycieli (albo spadają im na głowę kwiatki (uczniowie nie mają z tym nic wspólnego!)), uczniowie za karę stoją przez całą lekcję przodem do ściany trzymając kosze na śmieci, za wiązanie sznurówek na lekcji dostaje się uwagi, najwięcej do powiedzenia w sprawie oceny z zachowania ma woźny (pseudo Czaku), a na pierwszą szkolną wycieczkę do kina wychowawczyni zabiera nas na horror erotyczny (to nie żart...).
I ja mam być normalnym człowiekiem...?


Sygn by Laura-comics

"Va'esse deireádh aep eigean..."

"Jutro ruszę tam, w obcą stronę
Bojąc się, że znów zgubiłem cel.
Może wszystko jest już stracone
A może nie... A może nie..."

303h7ck.png

"Jutro ruszę tam, w inną stronę
Z wiarą, że choć raz nagrodzi mnie los.
I odzyskam myśli stracone
I jeszcze coś... Jeszcze to coś."

                                                           ~Dżem

Offline

Zalogowani użytkownicy przeglądający ten wątek: 0, goście: 1
[Bot] CCBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB
Modified by Visman