Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1

Ogólnie jak wiadomo na świecie jest mnóstwo wydawnictw. Niektóre są  lepsze, niektóre gorsze. W tym temacie chodzi o to aby wyrazić opinię o danym wydawnictwie.
Na tapet na chwilę obecną wezmę Uroboros. Wydali między innymi "Szklany Tron", "Dwór Cierni i Róż", "Kosiarzy".
Osobiście lubię to wydawnictwo. Uważam, że ma dobry papier (ale bez rewelacji), książki jakie wydają są ciekawe, i ślicznie malują brzegi!
Ostatnio edytowany przez Mizani_Ash (2024-02-17 22:26)
Nie chcecie jadła, napoju, 
Zostawcież nas w pokoju; 
A kysz, a kysz! 
Adam Mickiewicz 1823

Troszkę nie znam się na wydawnictwach, ale akurat mam w rękach książkę "Fałszywy Pieśniarz" (nie moja, ale cśś) właśnie z wydawnictwa Uroboros, co mogę powiedzieć to ciekawa okładka, ponieważ lubię takie szorstkie w dotyku, zamiast całkiem gładkie  Papier to faktycznie zaleta, sprawia, że prędzej weźmie się książkę zamiast ebooka hah.
 Papier to faktycznie zaleta, sprawia, że prędzej weźmie się książkę zamiast ebooka hah. 
Sam aktualnie najwięcej książek mam autorstwa Agathy Christie z Wydawnictwa Dolnośląskiego. Troszkę ciężko mi powiedzieć czy to wydawnictwo jest dobre czy złe, ale mogę powiedzieć, że bardzo podobają mi się te proste okładki z wektorowymi obrazkami i techniki nadruku, przyjemnie się je dotyka 
We Are One! X

Według mnie wydawnictwo Dolnośląskie jest dobrym wydawnictwem. Ostatnimi czasy naprawdę bardzo ładnie wydają książki. Nie zwróciłam uwagi na ich papier. Jeśli chodzi o treść to nie przepadam za kryminałami, ale czytając "I nie było już nikogo" nie zauważyłam żadnych błędów.
Co sądzisz o wydawnictwie niezwykłym? Wydawali serię "Studenta", " For sure not you", "All for the Game".
Ja mam wiele problemów z nim. Po pierwsze brak jakiejkolwiek korekty, liczne błędy, tani papier. Jednak niektóre okładki mi się podobają.
Ostatnio edytowany przez Mizani_Ash (2025-08-31 16:19)
Nie chcecie jadła, napoju, 
Zostawcież nas w pokoju; 
A kysz, a kysz!