Stado Lwiej Ziemi

Stado Lwiej Ziemi

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

#1 2013-02-08 10:06

Madame Carotte
Weteran
Lokalizacja: Poznań
Data rejestracji: 2012-05-31
Liczba postów: 2,169
WWW

Praca

Wątek dla wszystkich pracusiów. Podzielcie się z nami jakimiś wskazówkami, dobrymi radami i czym tylko chcecie. Gdzie pracujecie, a gdzie chcielibyście pracować? ;)

Ja aktualnie jestem na dobrej drodze do zahaczenia się w ulotkach, ale tak prawie najbardziej na świecie chciałabym pracować w jakiejś świetlicy. Po moich praktykach bardzo mi się spędzanie czasu z dziećmi spodobało. Wiem, że jeszcze muszę nad sobą w tym kierunku popracować, ale mam już jakiś priorytet ;) A jeśli to nie wyjdzie to chciałabym zarabiać na swojej tfu!rczości :D

Offline

#2 2013-02-11 21:32

Nalimba
Weteran
Lokalizacja: Rättvik Florencja Aleksandria
Data rejestracji: 2012-05-28
Liczba postów: 4,270

Odp: Praca

Ja obecnie pracuję jako kolporter ulotek (tak to się fachowo nazywa) w szkole policealnej Edicus.
Robię u nich od początku lutego, 6 godzin dziennie. Płaca jest nawet niezła jak na ulotki (7,30zł/h) przy czym warunki pracy są chyba najlepsze jakie mogą się zdarzyć. Po pierwsze: chodzi się po określonym rejonie, a nie stoi w miejscu. 6 godzinny spacer jest bardzo zdrowy aczkolwiek nogi bolą. Po drugie: nie ma żadnej kontroli przez pracowników Edicusa, więc można sobie iść do sklepu, posiedzieć chwilę w McDonaldzie czy innej pizzerii. Po trzecie: można iść do biura kiedy się chce na przerwę i napić się herbaty. I wreszcie po czwarte: wypłata wynagrodzenia następuje najpóźniej dwa tygodnie po zakończeniu umowy. Zdarza się, że pieniądze na koncie są już po tygodniu. Reasumując, bardzo lubię chodzić do tej pracy, bo panuje w niej miła atmosfera, sekretarka jest bardzo miła - jesteśmy nawet na "ty", szkoda tylko, że ulotkują tylko do końca tego tygodnia, bo chętnie bym poroznosił dłużej.


canstock13713877.jpg

Offline

#3 2013-02-11 22:02

Silent Night
Użytkownik