Stado Lwiej Ziemi

Stado Lwiej Ziemi

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 16.01.2009 16:09

Kiara 0
Administrator
Lokalizacja: Stado L.Z. v. 3.0
Data rejestracji: 04.02.2007
Liczba postów: 6,765
WWW

Galeria Kiary 0

Ostatnio mi się nudziło, więc postanowiłam zeskanować "parę" kartek i pokazać wam nieco moich rysków.
Z góry uprzedzam, że nie są piękne i ewentualne zamówienia będą wykonywane ołówkiem.


793wMmt.gif R11oDMXt.jpg
Refreshed Queen has returned!

Offline

#2 16.01.2009 16:42

Kiara 0
Administrator
Lokalizacja: Stado L.Z. v. 3.0
Data rejestracji: 04.02.2007
Liczba postów: 6,765
WWW

Odp: Galeria Kiary 0

Dziś dam wam kolaż z moich różnych szkiców - Sketch Collab

Kola.jpg


793wMmt.gif R11oDMXt.jpg
Refreshed Queen has returned!

Offline

#3 16.01.2009 19:55

Kiara 0
Administrator
Lokalizacja: Stado L.Z. v. 3.0
Data rejestracji: 04.02.2007
Liczba postów: 6,765
WWW

Odp: Galeria Kiary 0


793wMmt.gif R11oDMXt.jpg
Refreshed Queen has returned!

Offline

#4 20.01.2009 12:38

kiara
Użytkownik
Data rejestracji: 09.01.2008
Liczba postów: 245

Odp: Galeria Kiary 0

super


Dr House

Offline

#5 20.01.2009 21:51

Nit
Administrator
Data rejestracji: 31.12.2008
Liczba postów: 10,105
WWW

Odp: Galeria Kiary 0

Świetne :)


Nie ma niewinnych (u)serów! ~Sam

Offline

#6 23.01.2009 21:36

Kiara 0
Administrator
Lokalizacja: Stado L.Z. v. 3.0
Data rejestracji: 04.02.2007
Liczba postów: 6,765
WWW

Odp: Galeria Kiary 0

dzięki. Ktoś by coś chciał ? *wymownie spogląda na Nati* XD


793wMmt.gif R11oDMXt.jpg
Refreshed Queen has returned!

Offline

#7 23.01.2009 23:14

Nit
Administrator
Data rejestracji: 31.12.2008
Liczba postów: 10,105
WWW

Odp: Galeria Kiary 0

Hmmm... może narysujesz jakieś lwiątko?

I takie 2 (ok) spostrzeżenia:
1. Ostatnio robisz na styl Furry? (Antropomorficzne) ;>
2. Ciekawy pomysł na zasłonięcie... (lewy dolny róg)


Nie ma niewinnych (u)serów! ~Sam

Offline

#8 24.01.2009 21:10

Kiara 0
Administrator
Lokalizacja: Stado L.Z. v. 3.0
Data rejestracji: 04.02.2007
Liczba postów: 6,765
WWW

Odp: Galeria Kiary 0

"Antro" to ja mam sporo dam jutro w następnym poście. a co do lwiątek... to mi troszkę nie idą. wolę proporcje dorosłych.


793wMmt.gif R11oDMXt.jpg
Refreshed Queen has returned!

Offline

#9 24.01.2009 21:32

Nit
Administrator
Data rejestracji: 31.12.2008
Liczba postów: 10,105
WWW

Odp: Galeria Kiary 0

Aha, ale spróbuj chociaż ;)


Nie ma niewinnych (u)serów! ~Sam

Offline

#10 31.01.2009 14:47

Kiara 0
Administrator
Lokalizacja: Stado L.Z. v. 3.0
Data rejestracji: 04.02.2007
Liczba postów: 6,765
WWW

Odp: Galeria Kiary 0

Sorry ,ale już nie chciało mi się ich obrabiać... :

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

I najlepszy ze wszystkich :
5.jpg

jak chcecie to przerobię go w kompie na kolorowankę XD !


793wMmt.gif R11oDMXt.jpg
Refreshed Queen has returned!

Offline

#11 31.01.2009 14:56

Nit
Administrator
Data rejestracji: 31.12.2008
Liczba postów: 10,105
WWW

Odp: Galeria Kiary 0

Rzeczywiście ostatnie najlepsze ;)


Nie ma niewinnych (u)serów! ~Sam

Offline

#12 01.02.2009 18:18

Kiara 0
Administrator
Lokalizacja: Stado L.Z. v. 3.0
Data rejestracji: 04.02.2007
Liczba postów: 6,765
WWW

Odp: Galeria Kiary 0

Coś tu jeszcze mam biorąc pod uwagę stronkę "Nitrola" :

kiara.jpg

oko.jpg

co to jest to pierwsze... ? XD ;p


793wMmt.gif R11oDMXt.jpg
Refreshed Queen has returned!

Offline

#13 01.02.2009 19:29

Nit
Administrator
Data rejestracji: 31.12.2008
Liczba postów: 10,105
WWW

Odp: Galeria Kiary 0

Pierwsze 'Kiara 0' z żuczkiem zamiast '0'
A drugie oko.


Nie ma niewinnych (u)serów! ~Sam

Offline

#14 02.02.2009 14:34

Kiara 0
Administrator
Lokalizacja: Stado L.Z. v. 3.0
Data rejestracji: 04.02.2007
Liczba postów: 6,765
WWW

Odp: Galeria Kiary 0

prawie żeś zgadł ! :P heh...
to pierwsze "0" to nie miał być żuczek, tylko Lew i trochę nie wyszedł...

1.jpg
2.jpg
3.jpg


793wMmt.gif R11oDMXt.jpg
Refreshed Queen has returned!

Offline

#15 02.02.2009 15:56

Nit
Administrator
Data rejestracji: 31.12.2008
Liczba postów: 10,105
WWW

Odp: Galeria Kiary 0

co do tego 'żuczka' nie chodziło mi o to co w środku tylko '0' z grzywą :D

Ta nowa fajna, tylko czemu brak oczu?


Nie ma niewinnych (u)serów! ~Sam

Offline

#16 03.02.2009 00:05

Kiara 0
Administrator
Lokalizacja: Stado L.Z. v. 3.0
Data rejestracji: 04.02.2007
Liczba postów: 6,765
WWW

Odp: Galeria Kiary 0

no, wiem. to właśnie jest lew. A oczy to te pionowe kreski XD.
Mam dylemat. Doradźcie mi, który avek sobie wybrać ?
Oto one:

avek.jpg
avek5.jpg
avek3.jpg
avek2.jpg
avek4.jpg

Który jest najlepszy ?


793wMmt.gif R11oDMXt.jpg
Refreshed Queen has returned!

Offline

#17 03.02.2009 11:55

Nit
Administrator
Data rejestracji: 31.12.2008
Liczba postów: 10,105
WWW

Odp: Galeria Kiary 0

Drugi i trzeci są najlepsze ;)


Nie ma niewinnych (u)serów! ~Sam

Offline

#18 03.02.2009 21:53

Kiara 0
Administrator
Lokalizacja: Stado L.Z. v. 3.0
Data rejestracji: 04.02.2007
Liczba postów: 6,765
WWW

Odp: Galeria Kiary 0

"NO" ! 
dam tego z deszczem - jest bardziej realistyczny.


793wMmt.gif R11oDMXt.jpg
Refreshed Queen has returned!

Offline

#19 03.02.2009 22:31

Kowu
Użytkownik
Lokalizacja: Poznań
Data rejestracji: 13.10.2007
Liczba postów: 574
WWW

Odp: Galeria Kiary 0

Ja też bym tak zrobił (wielkie umysły myślą tak samo)


Lew bogiem, ryk nałogiem, psoty zabawą, a plowanie podstawą XD
www.dwastada.pun.pl/forums.php
www.myspace.com/truechimera
www.myspace.com/elementofeternity
WIELKI POWRÓT.

Offline

#20 03.02.2009 23:35

Kiara 0
Administrator
Lokalizacja: Stado L.Z. v. 3.0
Data rejestracji: 04.02.2007
Liczba postów: 6,765
WWW

Odp: Galeria Kiary 0

heh, spróbuję poprawić ! Kto chce jakiegoś avka ?


793wMmt.gif R11oDMXt.jpg
Refreshed Queen has returned!

Offline

#21 04.02.2009 17:51

Nit
Administrator
Data rejestracji: 31.12.2008
Liczba postów: 10,105
WWW

Odp: Galeria Kiary 0

Ja też! :)


Nie ma niewinnych (u)serów! ~Sam

Offline

#22 04.02.2009 20:04

Kiara 0
Administrator
Lokalizacja: Stado L.Z. v. 3.0
Data rejestracji: 04.02.2007
Liczba postów: 6,765
WWW

Odp: Galeria Kiary 0

mogę zrobić wam na podstawie screenów z I.T.  podajcie wasz wygląd i mimikę twarzy.
Stworzę postać i zrobię na niej printscr.


793wMmt.gif R11oDMXt.jpg
Refreshed Queen has returned!

Offline

#23 05.02.2009 14:54

Nit
Administrator
Data rejestracji: 31.12.2008
Liczba postów: 10,105
WWW

Odp: Galeria Kiary 0

raczej w grze - I.T.

u mnie daj tak jak na avku :D


Nie ma niewinnych (u)serów! ~Sam

Offline

#24 05.02.2009 20:02

Kowu
Użytkownik
Lokalizacja: Poznań
Data rejestracji: 13.10.2007
Liczba postów: 574
WWW

Odp: Galeria Kiary 0

Kiarcia a jak tam się czują ostatnie screeny XD nie moge się doczekać kiedy je zobacze XD


Lew bogiem, ryk nałogiem, psoty zabawą, a plowanie podstawą XD
www.dwastada.pun.pl/forums.php
www.myspace.com/truechimera
www.myspace.com/elementofeternity
WIELKI POWRÓT.

Offline

#25 05.02.2009 22:45

Kiara 0
Administrator
Lokalizacja: Stado L.Z. v. 3.0
Data rejestracji: 04.02.2007
Liczba postów: 6,765
WWW

Odp: Galeria Kiary 0

"sie robią sie" i dla nitrola/natirci też. zaktualizuję i dam !


793wMmt.gif R11oDMXt.jpg
Refreshed Queen has returned!

Offline

#26 06.02.2009 01:06

Kiara 0
Administrator
Lokalizacja: Stado L.Z. v. 3.0
Data rejestracji: 04.02.2007
Liczba postów: 6,765
WWW

Odp: Galeria Kiary 0

oto i on, skoro nie chce ci się poszukać... :

https://forum.krollew.pl/viewtopic.php?id=170


793wMmt.gif R11oDMXt.jpg
Refreshed Queen has returned!

Offline

#27 06.02.2009 23:44

Kiara 0
Administrator
Lokalizacja: Stado L.Z. v. 3.0
Data rejestracji: 04.02.2007
Liczba postów: 6,765
WWW

Odp: Galeria Kiary 0

Proszę, zrobiłam screeny i wrzuciłam je na Photobucket:
http://s541.photobucket.com/albums/gg36 … E%20PRACE/

Dla Natiry podpisane są "Nati ..." a dla N. - "Nitrol".
Wybierzcie po (góra) 2 screeny a zrobię wam avki !


793wMmt.gif R11oDMXt.jpg
Refreshed Queen has returned!

Offline

#28 07.02.2009 09:04

Nit
Administrator
Data rejestracji: 31.12.2008
Liczba postów: 10,105
WWW

Odp: Galeria Kiary 0

Nitrol 6 i  Nitrol 7 ;)


Nie ma niewinnych (u)serów! ~Sam

Offline

#29 07.02.2009 20:58

Kiara 0
Administrator
Lokalizacja: Stado L.Z. v. 3.0
Data rejestracji: 04.02.2007
Liczba postów: 6,765
WWW

Odp: Galeria Kiary 0

oki. robi się...


793wMmt.gif R11oDMXt.jpg
Refreshed Queen has returned!

Offline

#30 07.02.2009 22:41

Kiara 0
Administrator
Lokalizacja: Stado L.Z. v. 3.0
Data rejestracji: 04.02.2007
Liczba postów: 6,765
WWW

Odp: Galeria Kiary 0

Oto dla Natiry: (możesz używać na zmianę XD)

NATIRA2C.jpg
NATIRA.jpg
NATIRA2B.jpg


793wMmt.gif R11oDMXt.jpg
Refreshed Queen has returned!

Offline

Zalogowani użytkownicy przeglądający ten wątek: 0, goście: 1
[Bot] CCBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB
Modified by Visman